Sıkça Sorulan Sorular

1) High Five Sports&Entertainment kimdir?

High Five size yurtışındaki etkinliklere katılma imkani vermek amacıyla kurulmuş, yurtdışında gitmek istediğiniz etkinliklere bilet, loca ve kurumsal ağırlama paketleri temin edebileceğiniz bir şirkettir.

2) High Five bu bilet, loca ve kurumsal ağırlama paketlerini nasıl temin ediyor?

Dünyanin hemen hemen her ülkesini kapsayan resmi satış acentaları, organizasyon şirketleri ve benzeri kurumlardan oluşan ağımız aracılığıyla temin ediliyor.

3) Sitenizdeki bilet fiyatları ile biletin üzerinde yazan bilet fiyati farklı, neden?

Size sunduğumuz biletler network’ümüzdeki şirketler tarafından etkinliklerden çok önce yatırım yapılarak stoklanmıştır. Bu biletlerin değeri etkinliğe olan arz ve talebe göre değişiklik göstermektedir. Sitemizde biletin normal fiyatının üstünde de altında da fiyatlar görebilirsiniz. Yüksek talep gören ve biletleri çabuk tükenen etkinliklerde bilet fiyatları normal fiyatının üstünde olacağı gibi, az talep gören etkinliklerde bilet fiyatı normal yada normal fiyatının altında olabilir.

4) Sizden aynı etkinlik için daha önce aldığım fiyat ile şu anki fiyat neden farklı?

Sitemizde sunduğumuz bilet fiyatları arz ve talebe göre değişmektedir. Bu yüzden bilet fiyatları her zaman o an ki musaitliğe ve talep durumuna göre fiyatlandırılır. Özellikle de etkinliğin gerçekleşmesine yakın tarihlerde bilet fiyatları günlük değişime bile uğrayabilir.

5) Bilet kategorileri nedir? Aldığım biletin sıra ve koltuk numarasını öğrenebilirmiyim?

Sitemizde her etkinlik için kategorize edilmiş oturma planı bulacaksınız. Sitemizde bilet fiyatları bu kategorizasyonlara göre verilmektedir. Herhangi bir kategoriden bilet alırsanız, yeriniz oturma planinda o kategoriye denk gelen alan içerisinde olacaktır.

Tedarikçilerimiz çok fazla bilet stokladığı, ya da anlaşmaları gereği biletleri maçtan ancak bir kaç gün önce aldıkları için sizlere tam sıra ve koltuk numarası söyleyemiyoruz ancak tabi ki biletiniz elinize geldiğinde üzerinde yerinizin blok, sıra ve koltuk numarası yazacaktır.

6) Aldığım biletler kombine kart şeklinde geldi, ne yapmam gerekiyor?

Özellikle İngiltere’de ve diğer bazı futbol maçlarında tedarikçilerimize gelen biletler bu şekilde gelmektedir. Size biletleriniz kombine kart şeklinde verildiği takdirde, size biletlerin teslim edildiği zarf içerisinde ingilizce olarak, etkinlikten önce bizim tarafımızdan size kartları nasıl kullanmanız gerektiği detaylı bir şekilde açıklanır. Maçtan sonra bu kartları size teslim edilen zarfın içerisinden çıkan diğer bir zarf ile kaldığınız otelin yada apartmanın resepsiyonuna bırakmaniz gerekir. Keza bu kartlar tedarikçilerimiz tarafından başka maçlar için tekrar kullanılacaktır.

7) Aldığım biletin üstünde kendi ismim yazmıyor, problem olur mu?

Hayır olmaz. Şirketimiz size hiçbir şekilde içeri girişte problem yasayacağınız bilet temini gerçekleştirmez.

8) Neden sadece etkinliğin olduğu şehirde teslimat yapıyorsunuz?

Bunun iki nedeni var. İlk olarak lokal teslimat her zaman için çok daha ucuz bir opsiyondur. İkinci olarak biletleri etkinliğin yapılacağı şehirdeki partnerlerimizden sağladığımız için ve onlar da tüm teslimatları lokal olarak etkinliklerden kısa bir süre önce yaptıkları için biz de bu kurallara uymak zorundayız.

Bazı etkinliklerde biletlerinizi önceden Türkiye’deki adresinize de gönderebiliriz ancak eğer böyle bir isteginiz varsa “bize ulaşın” bölümünden mail yada telefon yoluyla ulaşmanızı rica ediyoruz.

9) Etkinliğin yapılacağı şehirde biletleri nasıl teslim ediyorsunuz?

Kaldığınız otel yada apartmana (kapı resepsiyonu olması zorunludur) sizin adınıza zarfta biletlerinizi bırakıyor ve teslim alan kişiden imza alıyoruz. Eğer kapı resepsiyonu olmayan bir apartmanda kalıyorsaniz sizinle teslimat ile ilgili gerekli ayarlamayı yapiyor, tedarikçimizle buluşturuyoruz.

10) Etkinliğin yapılacağı şehirde kalacağım adres daha belli değil ne yapmalıyım?

Etkinliğin yapılacağı şehirdeki otel yada apartman adresinizi bize etkinlikten en gec 5 gün önce e-posta yada telefon yoluyla ulastırmanız gereklidir.

11) Biletleri satın alırken neden cep telefonumu istiyorsunuz?

Bazen etkinliklerin ertelenmesi, saatinin değişmesi  gibi durumlar, teslimatta adres bulamama, yada verilen adreste bize bilgisi verilen kişinin adına rezervasyon olmaması gibi durumlar ile karşılaşıyoruz. Bu gibi durumlarda sizlere en kısa sürede ulaşmak icin çep telefonunu bilginizi istiyoruz.

12) Bilet Garantisi Nedir?

Bilet garantisi sektörümüzdeki coğu şirketin vermediği, High Five Sports & Entertainment’a özel bir garantidir. Sitemizden tedarik edilen her bilet icin geçerlidir. Bilet garantimiz ile koşullar ne olursa olsun, aldığınız kategoriden daha düşük kategoride bir bilet vermiyor yada paranızı geri iade etmiyoruz. Her koşulda bizden hangi kategoride kaç tane bilet aldıysanız, bu biletler aynı şekilde ve zamanında size teslim edilir.

13) Birden fazla bilet aldığımızda yanyana oturabilecekmiyiz?

Sitemizden aldığınız biletler yanyana ikili gruplar halinde garanti edilmektedir. Orneğin 3 bilet aldığınızda 2 kişi yanyana ve bir kişi tek, 4 bilet aldığınızda iki adet ikili yanyana grup olarak biletleriniz garanti altındadır. Bununla birlikte iki den fazla alacağınız biletlerde elimizden geldiğince tüm grubu yanyana oturtmaya çalışacağız.

İkiden fazla bilet almak ve yanyana oturmak istiyorsanız bize bu talebinizi ayrıca göndermeniz gereklidir. Özel talebe giren bu istekler doğrultusunda fiyatlar değişiklik gösterebilir.

14) Sitenizde bilet dahil paket turlar var, siz turizm acentasımısınız?

Evet, biz aynı zamanda tur acentasıyız. HIGHFIVE TRAVEL olarak da hizmet veriyoruz. www.hftravel.com üzerinden ürünlerimizi inceleyebilirsiniz.

15) Sitenizdeki paket turları siteniz üzerinden neden alamıyorum?

Paket turlarımızı sor-sat anlayışıyla satıyoruz. Tarafımıza telefon ya da maille ulaşarak istediğiniz tur paketinizi satın alabilir ya da size özel bir tur paketi oluşturmamızı talep edebilirsiniz.

16) Kendi grubuma özel bir paket hazırlayabilir misiniz?

Tabi ki. Bize grubunuzu, gitmek istediğiniz etkinliği belirtirseniz size ve gurubunuza özel bir paket calışması yapabiliriz.

17) Bilet ödemelerimi nasıl yapabilirim?

İnternet sitemiz üzerinde aldığınız biletleri Master Card yada Visa kredi kartınızla ödeyebilirsiniz. Telefonla alacağınız biletleri yine Master Card veya Visa kredi kartınızla mail order formumuzu doldurarak yapabilir yada ödemenizi banka transferi yoluyla yapabilirsiniz

18) Sitenize kredi kartı bilgilerimi vermem güvenli mi?

Güvenlidir. Çünkü sitemiz Rapid SSL 128 bayt şifreleme sistemi ile dünya standartlarında bir koruma sağlamaktadır.

19) İptal ve iade koşullarınız nelerdir?

Ödemesi alınan hiçbir bilet yada paketin iptal veya iadesi yoktur. Etkinliğin ertelenmesi yada iptal edilmesi durumunda ise etkinliği organize eden kurumun vereceği karar doğrultusunda hareket edilecektir.